/script>

Tuesday, January 26, 2016

Wedding fairytales

In acest weekend, din pura curiozitate, am participat la Wedding Show-ul gazduit de Grand Hotel Italia. Nu are rost sa va spun, ca un decor mai grandios si mai extravagant nu putea fi ales pentru un astfel de eveniment. Sincer am fost foarte suprinsa de multitudinea de oferte si de stand-urile impecabile presarate in doua sali uriase extrem de luminoase si de elegante. Totul era aranjat extraordinar si toti expozantii erau pregatiti sa-i intampine cu caldura pe cei ce se pregatesc de cel mai important eveniment al vietii de cuplu. Wedding Show-ul a constat in absolut orice ai putea avea nevoie pentru fericitul eveniment, de la invitatii si marturii pana la limuzine si locatii de poveste. Saloanele de hairstyling si make-up prezente, au fost reprezentate de cei mai de seama stilisti, care au oferit un 'show' live al talentului lor. 

Am fost impresionata de aranjamentele florale exuberante, create din flori proaspete si brose somptuoase. Un eveniment de o astfel de magnitudine poate fi organizat in foarte multe moduri, orice fantezie (a miresei, de obicei) poate fi executata exemplar de o echipa buna de organizatori sau de catre o mireasa creativa. Wedding show-ul a pus la dispozitie cateva variante, precum: nunta fastuoasa, luxurianta, nunta chic, nunta simpla, lejera, nunta romantica, in stil parizian, nunta vintage etc. M-a intrigat optiunea cu tematica orientala, fiind atat de diferita de celelalte abordari, cu un decor bazat pe culori puternice, vibrante si cu ornamente aurii. 

Nu au lipsit rochiile de mireasa, de toate felurile, de tip sirena, printesa, cu fusta scurta, cu aplicatii delicate, in nuante clasice de alb sau mai indraznete. Eu m-am indragostit de creatiile Xenia Design, in special pentru nuantele delicioase de roz pudrat sau argintiu discret. Si viitorii miri au avut de unde alege, incepand de la colectia Viggo by Catalin Botezatu. Aceasta colectie premium se fondeaza pe constructia impecabila a costumelor si pe tesaturi de inalta calitate. Mi-au placut de asemenea si costumele de la The Men's Club, in nuante puternice, in special sacoul visiniu.

Candy Bar-ul devine din ce in ce mai popular, iar mirii au acum oportunitatea de a-si personaliza masuta de dulciuri, dupa tematica nuntii, in culorile preferate, sau in orice maniera doresc. Numeroase cofetarii si-au prezentat cele mai aspectuoase si mai delicioase creatii, facandu-ne pofta tuturor! Mie mi-a ramas gandul la candy pop-urile decorate cu margelute si la mousse-urile de ciocolata...

Pe scurt, un eveniment foarte reusit cu multe oferte de calitate si impanzit de persoane creative. Chiar daca nu planific o nunta, mi-a placut sa imi fac o idee...cam cum ar arata!

A little preview:













 A treia editie Cluj Napoca Wedding Show by Grand Hotel Italia

 

No comments:

Post a Comment