/script>

Thursday, January 7, 2016

My winter daily routine

In fiecare sezon apelez la o serie de produse de ingrijire. Nu sunt adepta a sutelor de creme si a tratamentelor excesive, insa urmatoarele produse le folosesc regulat in anotimpul rece. Astfel daca ar fi sa reduc lista la top 3 produse, fara de care nu imi mai pot imagina iarna, obtin urmatoarea formula:

Every season, I carefully choose the products that I will be using, in order to keep my skin fresh. I am not a fan of owning hundreds of creams or applying numerous treatments. These are my top 3 products that I cannot be without, during the cold season:

Produsul meu preferat de skincare este cu siguranta crema de noapte Vichy Idealia Skin Sleep. Nu folosesc foarte multe produse pentru fata, insa acesta mi se pare absolut necesar. Cu toate ca nu am avut probleme de ten, nici nu intineresc si am hotarat sa incep cu ingrijirea preventiva. Am mare incredere in produsele Vichy. Crema are o consistenta apropiata de gel, este foarte placuta, racoritoare si are un miros proaspat, discret. Am ales aceasta crema deoarece, destul de des am parte de prea putin somn. Uneori raman treaza pana la 1 dimineata, reusind sa dorm doar 6 ore pe noapte, din acest motiv am ales Vichy Idealia, menit sa ajute la repararea calitatii pielii, chiar si in lipsa somnului. Recomand aceasta crema de noapte si garantez un aspect fresh al pielii dimineata, in ciuda putinelor ore de somn. Intr-adevar se pot observa efectele pozitive dupa folosirea regulata, iar aspectul tenului este mult mai luminos si pielea devine mai fina. Eu il folosesc in fieare seara, inainte de culcare, dupa ce am curatat complet fata cu apa micelara. 

My favorite skincare product is definetely the night cream Vichy Idealia Skin Sleep. I don't use many face products but this one I consider mandatory. Let's face it, I am not getting any younger, therefore I decided to start taking better care of my skin and to use some preventive products. Vichy is a trusted brand, and the Idealia Skin Sleep cream has an amazing consistency, it is actually a gel cream, really soft, fresh, cool and it has a pleasant discreet scent. I chose this particular cream mainly because it promises an amazing care, even if there isn't much sleep involved in the mix. I often go to bed really late, around 1 AM and sleep for about 6 hours, therefore I count on Idealia Skin Sleep to help me maintain my face fresh and soft. After regularly use, my face became more luminous and my skin is way softer. I can attest that this night cream has done a great job for my face. I am really pleased with it, I use it every night before I go to bed, no matter the hour, right after I cleanse my face with micellar water.




Un alt produs de ingrijire, pe care il folosesc cu sfintenie este crema de maini L'Occitane pentru piele uscata. De cum se instaleaza sezonul rece mainile mele o iau razna si devin din ce in ce mai aspre, lucru pe care reusesc acum sa il evit cu ajutorul acestei creme grozave. Sunt foarte pretentioasa la cremele de maini, deoarece urasc senzatia de 'crema grasa', pe care pielea nu resuseste sa o absoarba in intregime. Aceasta crema cu extract de shea este solutia perfecta pentru ura mea fata de produsele grase, deoarece se incorporeaza perfect in piele, intr-un timp foarte scurt si are o consistenta fina, dar in acelasi timp ferma. Iubesc faptul ca nu se prelinge si nu este lipicioasa. Sunt foarte multumita de ea si o recomand cu incredere. Pe mine m-a ajutat beauty kit-ul de la Marie Claire sa o descopar! 

Another amazing skincare product is my hand cream from L'Occitane, for dry skin. From the begining of the cold season my hands tend to go crazy and become really rough. Therefore I desperately needed a good hand cream, but there's a twist, I hate greasy hand creams that take forever to absorb in your skin and drip, so I was so pleased to find this one. This hand cream is based on shea and is really smooth and ferm, it absorbs really fast, that's why I designate it as the perfect hand cream.  I am really pleased with it and I strongly recommend it. Thank you Marie Claire beauty kit for bringing me to this amazing product.


La fel ca si mainile, si buzele imi sunt super sensibile la temperaturi foarte scazute sau foarte ridicate. Sunt convinsa ca vina e a mea, pentru ca nu beau suficiente lichide, insa este foarte neplacuta senzatia de buze crepate, ca sa nu mai vorbim despre cat de tare se degradeaza de fiecare data cand ajung in aceasta stare. Din pacate nu foloseam balsamul de buze la nivelul la care trebuia si uitam mereu sa il iau cu mine sau sa il aplic inainte sa ies din casa. Acum o luna am primit balsamul de buze suprem, pe care toata lumea si l-a dorit anul acesta, si anume EOS-Evolution of Smooth. Initial am crezut ca e numai reclama de el si forma atipica si gama vasta de arome, insa m-am inselat teribil. Micutul balsam cu aroma de cocos este absolut minunat si are un miros delicios. Am inceput sa il folosesc regulat si pana acum am trecut de iarna asta cu bine, cu buze sanatoase si intregi! Sper sa mearga bine pana la capat. 

Just like my hands, my lips are extremely sensitive too. They tend to get all weird during winter and summer. I am the only one to blame for this, because I tend to drink way less liquids than I am supposed to. My new favorite lip product is EOS-Evolution of Smooth. To be honest I was quite skeptical at first, because I didn't understand the fuss around this product. Everyone wanted it this year, it was all over the internet. Honestly, at first I wasn't impressed by the shape of it, or the fact that it comes in so many flavors, but things changed when I received my first eos. I was so wrong, this lip product is so good! This tiny little lip balm has an amazing scent, it is natural and really keeps my lips healthy and shiny. 

No comments:

Post a Comment