/script>

Saturday, November 14, 2015

To blog or not to blog....

Acest blog este rezultatul unei decizii complicate, decizie impusa de nevoia de a incerca sa imi prezint punctul de vedere, de a incerca sa ma exprim, factori ce au triumfat asupra spiritului meu de auto conservare. Sunt pregatita sa risc sa ma expun ridicolului, pentru a-mi dezvolta vocea, de care am nevoie pentru a reusi in domeniul ales. Apreciez si cersesc feedback-ul vostru, am nevoie de comentarii, critica si sugestii. So bring it! (nu gasesc o varianta funny in limba romana)

Creating this blog was a tough decision, but the need to express myself was stronger than the spirit of self-preservation. Therefore, I am ready to risk vulnerability and to expose myself to scrutiny and ridicule, in order to develop a voice. I am a sucker for feedback, so please feel free to comment, criticize and suggest. So bring it!


Olgu.

No comments:

Post a Comment