/script>

Saturday, November 28, 2015

Galeria de Stil la Muzeul de Arta Cluj-Napoca 27-29 Noiembrie 2015

Astazi, imediat dupa job, am dat fuga la Muzeul de Arta (Cluj-Napoca), deoarece in perioada 27-29 Noiembrie se desfasoara evenimentul Galeria de Stil. In weekend-ul acesta aveti ocazia sa gasiti in acelasi spatiu o gramada de designeri romani super talentati si sa le probati creatiile superbe. Sincer eu m-am grabit sa ajung astazi, in prima zi, deoarece eram foarte nerabdatoare sa vad aceste haine si accesorii deosebite. Intrarea la aceasta expozitie cu vanzare se face pe baza unui bilet, in valoare de 10 lei, insa merita efortul. Am avut ocazia sa vad niste creatii superbe in culori extraordinare si chiar sa achizitionez un mic "suvenir". Sunt foarte incantata de sacoul cu maneci 3/4 creat de Laura Ciobanu, intr-o nuanta extraordinara de roz fuxia pe care l-am remarcat de cum am ajuns la standul ei. De asemenea am avut ocazia sa il port in seara asta! (outfit post-ul de maine desigur). 
Intr-adevar exista creatii frumoase pentru toate buzunarele si atmosfera este foarte placuta, toti designerii sunt foarte deschisi si dispusi sa te ajute sa iti alegi produsul potrivit. 
Vreau sa va arat cateva poze de la expozitie si sper sa va determine sa o vizitati, pentru ca sunt rare ocaziile in care ii puteti gasi pe toti acesti oameni minunati si talentati in acelasi spatiu! 

PS: Designer-ul Maia Ratiu a organizat un concurs, la care trebuie sa va inscrieti neaparat! Premiul consta intr-o rochie marca Maia Ratiu!! Succes!


Designeri si branduri de la Galeria de Stil: 

Today, right after I finished work I went downtown to the Art Museum from my city (Cluj-Napoca) to check out a beautigul fashion exhibition. This weekend the museum will be hosting the Style Gallery event, that houses about 27 collections of beautiful clothes from talented romanian designers. I wanted to attend today because I was very excited and I could not wait. I also managed to get a beautiful 3/4 sleeve jacket in an amazing shade of hot pink. Trust me you will see it tomorrow in my Outfit Post. 
Enjoy the beautiful photos and feel free to comment!
You can find the list of the attending designers above.

Here are the beautiful pictures of the amazing designs!

...

No comments:

Post a Comment